Data-driven SMS strategie: de sleutel tot effectieve marketing en omzetgroei
08/08/2023 - Kris Vranken
Stel je eens voor :
..het is zaterdagavond na een drukke week en morgen organiseer je een feestje met de familie voor je verjaardag…
geen tijd gehad om naar de winkel te gaan. In je kledingkast geen leuke outfit. Je had nog eens willen stralen …! Dan krijg je alsof de goden je gebeden gehoord hebben een sms’je… Dat je favoriete kledingwinkel gewoon zondagochtend open is !
Stel dat jij jouw klant op het juiste moment het berichtje kan sturen zodat je die klant niet alleen super gelukkig maakt, maar dat jouw marketingbudget voor sms’en op zo een manier inzet dat je de best mogelijke klanten voor deze sms kan selecteren. Hallo nieuwe omzet! Hoe kan je dit doen? Mits je de juiste inzichten krijgt in je sms- selecties. Sms is een krachtig kanaal maar zou je dezelfde klanten aanschrijven om een promotie mee te delen als klanten om uit te nodigen voor een evenement in hartje Brussel? Hoeveel van jouw klanten zijn überhaupt bereikbaar via sms? Uit welke klanten haal je het beste rendement?
Benieuwd hoeveel impact een data- gedreven sms- selectie op jouw bedrijf kan hebben? Dan ben je bij Stratics aan het juiste adres.