
Bij de opstart in 2003 wilde stichter Kris Vranken de gapende kloof overbruggen tussen de werelden van de data, marketeers en adverteerders. Er was -en is nog steeds- behoefte aan een coach die deze 3 werelden bij elkaar brengt.
Zowel het beheren van de data als het omgaan met de data binnen marketing én bedrijven hierin stap voor stap begeleiden is van cruciaal belang om een data-driven marketing beleid te handhaven.

Met onze klanten werken we een langetermijn visie uit. Deze visie zetten we dan stap voor stap om in een actieplan met concrete stappen.
Wij geven dus geen advies vanop de zijlijn, maar zorgen voor een doorgedreven intense samenwerking rond het gebruik van data. Bottomline is hoe je het gedrag van je klanten kan omzetten in relevante en doelgerichte, gepaste communicatie.
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Wij beseffen dit maar al te goed. Wij vertellen graag over onze ervaringen en vooral luisteren wij nog liever naar die van jou. Neem zeker vrijblijvend contact op. Gegarandeerd een boeiend gesprek.
Laten we kennismaken
De kracht van Stratics
Met onze unieke proposal waarin we ons CDP platform combineren met een arsenaal aan knowhow rond analyse en inzichten in klantengedrag bouwen wij al meer dan 20 jaar aan de strategie van bedrijven o.a. in de retail maar ook in de fundraising, energie, FMCG…
En dit allemaal dankzij onze echte kracht: onze mensen. Dag na dag inspireren zij klanten en collega’s om keer op keer schitterende resultaten neer te zetten.
Bekijk onze vacaturesHet Stratics Team
Interesse in een job bij Stratics?