fbpx

Categorie: Strategie

Impact van Direct Mail, E-mail en SMS per Klantsegment​

Klantsegmentatie is de sleutel tot succesvolle marketing, maar hoe weet je welke communicatiekanalen het beste werken voor welke klantgroep? Bij Stratics volgen we continu honderden KPI's en gebruiken we AI...

Lees meer

Opti Channel Marketing: De Sleutel tot Optimale Klantbetrokkenheid

De Opkomst van Opti Channel Marketing In de moderne marketingwereld is het cruciaal voor bedrijven om relevante, gepersonaliseerde boodschappen te leveren en hun ROI te maximaliseren. Opti channel marketing, een...

Lees meer

Het Recept voor Klantloyaliteit: Trigger-Based Programma’s Ontleed

Het Recept voor Klantloyaliteit: Trigger-Based Programma’s Ontleed In de steeds veranderende wereld van e-commerce is het behouden van klanten een uitdaging die elk bedrijf moet aangaan. Gelukkig is er een...

Lees meer

Hoe goed kent u uw klant?

Hebt u ook het gevoel dat u uw klant nog niet goed kent, ondanks dat u op een goudmijn aan data zit? In een wereld overspoeld met data, vraagt u...

Lees meer

RAK: Random Act of Kindness

Het biedt een ideaal kader voor de toepassing van data-analyse in je marketingstrategie. Met de explosieve groei van beschikbare data en geavanceerde analysetools, is het cruciaal om met deze informatie...

Lees meer

Data-driven SMS strategie: de sleutel tot effectieve marketing en omzetgroei

geen tijd gehad om naar de winkel te gaan. In je kledingkast geen leuke outfit. Je had nog eens willen stralen ...!  Dan krijg je alsof de goden je gebeden...

Lees meer

35 essentiële vragen om uw data-driven marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen!

In het hedendaagse digitale landschap is data een cruciale factor geworden bij het nemen van strategische beslissingen en het optimaliseren van marketinginspanningen. Het benutten van de kracht van data stelt...

Lees meer

10 basic customer insights vragen… hoe goed doe jij het?

Als bedrijfseigenaar of marketeer is het van cruciaal belang om je bedrijfsprestaties te begrijpen en te meten. In deze blog bespreken we 10 essentiële vragen die je moet stellen om...

Lees meer

Don’t count the people you know, know the people that count.

In een data-driven marketing context draait alles om het bereiken van de juiste doelgroep. Een groot netwerk van contacten is niet voldoende als het niet de juiste mensen bevat die...

Lees meer

5 mythes doorbroken over de cookieless wereld en 1st party data

Mythe 1: Zolang Google (Chrome) 3rd party cookies nog ondersteunt, blijven we vooral focussen op onze acquisitie-strategie, want die werkt. De shift naar een 1st party media data strategie kost...

Lees meer