10 basic customer insights vragen… hoe goed doe jij het?

Als bedrijfseigenaar of marketeer is het van cruciaal belang om je bedrijfsprestaties te begrijpen en te meten. In deze blog bespreken we 10 essentiële vragen die je moet stellen om je bedrijf te evalueren. Volgens onderzoek kan 80% van de bedrijven slechts op 5 van deze vragen antwoorden. Ontdek hoe Stratics je kan helpen bij […]
Don’t count the people you know, know the people that count.

In een data-driven marketing context draait alles om het bereiken van de juiste doelgroep. Een groot netwerk van contacten is niet voldoende als het niet de juiste mensen bevat die een positieve invloed hebben op je marketingdoelstellingen. Daarom is de quote “don’t count the people you know, know the people that count” zo relevant. Diepgaand […]
5 mythes doorbroken over de cookieless wereld en 1st party data

Mythe 1: Zolang Google (Chrome) 3rd party cookies nog ondersteunt, blijven we vooral focussen op onze acquisitie-strategie, want die werkt. De shift naar een 1st party media data strategie kost tijd en de succesformule is voor elk bedrijf anders. Hoe meer marge je hebt om te testen, hoe meer inzichten je kan verwerven voordat je […]
Hoe data gebruiken om te groeien in e-commerce?

Alles wat je klant online en offline koopt en doet, kan, mits toestemming, worden opgeslagen. Wie je bent, welk boek je graag leest, welke je fashion voorkeuren zijn, welke producten je laatst kocht en hoe frequent je shopt, … Als je vandaag de dag succesvol wil zijn binnen e-commerce, moet je niet alleen de trends […]