fbpx

Back to the future

12/06/2022

10:30 - 12:00

Stratics HQ

Stratics Academy informeert en inspireert u graag. Deze keer willen we het graag met u hebben over customer centric dialogue strategy.

Vroeger had men ze in elk dorp … Zo van die winkeltjes waar u binnenkwam en u zich meteen thuis voelde. De vrouw of man achter de toonbank sprak u aan met uw voornaam, kende heel uw familie, wist wat u kocht en begreep waarmee hij u een plezier kon doen.

Samen met die winkeltjes, verdween ook hun benadering. Een benadering waarbij de klant écht centraal stond. Wat kregen we in de plaats? Big data, hyperpersonalisatie, AR, AI en nog een karrenvracht andere hippe afkortingen. Maar vaak leveren die niet meer op dan een pseudo-persoonlijke aanpak waarbij statistische gegevens proberen om maatwerk na te bootsen.

Het kan gelukkig anders …
Kris Vranken gaat met u Back to the future’. Hij gidst u doorheen voorbeelden en cases die aantonen hoe real time trigger based marketing bedrijven en merken relevant laat communiceren en ageren.

Inzichten en voorbeelden rond customer experience & behaviorcustomer value & engagementcustomer lifecycle & journey vloeien samen in een 360°-benadering waar merk en klant meer uit halen. En dat is vandaag belangrijker dan ooit, want … zelfs als u 1 miljoen klanten hebt, moet u in staat zijn om 1 miljoen unieke verhalen te begrijpen en te vertellen.