10 basic customer insights vragen… hoe goed doe jij het?
Als bedrijfseigenaar of marketeer is het van cruciaal belang om je bedrijfsprestaties te begrijpen en te meten. In deze blog bespreken we 10 essentiële vragen
Voor een inspirerend artikel of voor onze verhalen kan je hier terecht.
Verdiep je kennis en kritische blik op de data driven wereld.
Als bedrijfseigenaar of marketeer is het van cruciaal belang om je bedrijfsprestaties te begrijpen en te meten. In deze blog bespreken we 10 essentiële vragen
In een data-driven marketing context draait alles om het bereiken van de juiste doelgroep. Een groot netwerk van contacten is niet voldoende als het niet
Mythe 1: Zolang Google (Chrome) 3rd party cookies nog ondersteunt, blijven we vooral focussen op onze acquisitie-strategie, want die werkt. De shift naar een 1st
Het wordt hoog tijd dat de eindconsument in de driver’s seat plaatsneemt als het gaat om zijn of haar persoonsgegevens binnen jouw organisatie. Want waarom
Alles wat je klant online en offline koopt en doet, kan, mits toestemming, worden opgeslagen. Wie je bent, welk boek je graag leest, welke je
De wereld van de betaalsystemen is sterk uitgebreid en geoptimaliseerd. Jonge bedrijven komen de markt op met flexibele oplossingen die plug en play waardig zijn.
Het zijn spannende tijden om marketeer te zijn. Nooit hebben we zo veel en zo snel toegang gehad tot technische oplossingen en evoluties, tot massa’s
Wanneer je relevant wil communiceren met je klant of prospect, is niet enkel identificatie van doorslaggevend belang, je moet vandaag ook het menselijk gedrag kennen
Wanneer je als (fashion) retailer aanklopt bij een leverancier die Huis aan Huis-bedelingen voorziet, krijg je vaak de idee dat zo’n bedeling niet aan jou