Verhalen om van te leren.
Voor een inspirerend artikel of voor onze verhalen kan je hier terecht.
Verdiep je kennis en kritische blik op de data driven wereld.
Hoe goed kent u uw klant?
Hebt u ook het gevoel dat u uw klant nog niet goed kent, ondanks dat u op een goudmijn aan data zit? In een wereld overspoeld met data, vraagt u…
Lees meerRAK: Random Act of Kindness
Het biedt een ideaal kader voor de toepassing van data-analyse in je marketingstrategie. Met de explosieve groei van beschikbare data en geavanceerde analysetools, is het cruciaal om met deze informatie…
Lees meerData-driven SMS strategie: de sleutel tot effectieve marketing en omzetgroei
geen tijd gehad om naar de winkel te gaan. In je kledingkast geen leuke outfit. Je had nog eens willen stralen …! Dan krijg je alsof de goden je gebeden…
Lees meer35 essentiële vragen om uw data-driven marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen!
In het hedendaagse digitale landschap is data een cruciale factor geworden bij het nemen van strategische beslissingen en het optimaliseren van marketinginspanningen. Het benutten van de kracht van data stelt…
Lees meer10 basic customer insights vragen… hoe goed doe jij het?
Als bedrijfseigenaar of marketeer is het van cruciaal belang om je bedrijfsprestaties te begrijpen en te meten. In deze blog bespreken we 10 essentiële vragen die je moet stellen om…
Lees meerDon’t count the people you know, know the people that count.
In een data-driven marketing context draait alles om het bereiken van de juiste doelgroep. Een groot netwerk van contacten is niet voldoende als het niet de juiste mensen bevat die…
Lees meer5 mythes doorbroken over de cookieless wereld en 1st party data
Mythe 1: Zolang Google (Chrome) 3rd party cookies nog ondersteunt, blijven we vooral focussen op onze acquisitie-strategie, want die werkt. De shift naar een 1st party media data strategie kost…
Lees meerDe consument in de driver’s seat
Het wordt hoog tijd dat de eindconsument in de driver’s seat plaatsneemt als het gaat om zijn of haar persoonsgegevens binnen jouw organisatie. Want waarom zijn we toch zo angstvallig…
Lees meerHoe data gebruiken om te groeien in e-commerce?
Alles wat je klant online en offline koopt en doet, kan, mits toestemming, worden opgeslagen. Wie je bent, welk boek je graag leest, welke je fashion voorkeuren zijn, welke producten…
Lees meerBen je klaar om te groeien met data-gedreven marketing?
Klik hier om het gesprek te starten!
“Without big data, you are blind and deaf in the middle of a freeway.”
Geoffrey Moore