Blog
Voor een inspirerend artikel of voor onze verhalen kan je hier terecht.
Verdiep je kennis en kritische blik op de data driven wereld.
Ontketen de kracht van data: 35 essentiële vragen om uw data-driven marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen!
In het hedendaagse digitale landschap is data een cruciale factor geworden bij het nemen van strategische beslissingen en het optimaliseren van marketinginspanningen. Het benutten van de kracht van data stelt…
Lees meer10 basic customer insights vragen… hoe goed doe jij het?
Als bedrijfseigenaar of marketeer is het van cruciaal belang om je bedrijfsprestaties te begrijpen en te meten. In deze blog bespreken we 10 essentiële vragen die je moet stellen om…
Lees meerDon’t count the people you know, know the people that count.
In een data-driven marketing context draait alles om het bereiken van de juiste doelgroep. Een groot netwerk van contacten is niet voldoende als het niet de juiste mensen bevat die…
Lees meer5 mythes doorbroken over de cookieless wereld en 1st party data
Mythe 1: Zolang Google (Chrome) 3rd party cookies nog ondersteunt, blijven we vooral focussen op onze acquisitie-strategie, want die werkt. De shift naar een 1st party media data strategie kost…
Lees meerDe consument in de driver’s seat
Het wordt hoog tijd dat de eindconsument in de driver’s seat plaatsneemt als het gaat om zijn of haar persoonsgegevens binnen jouw organisatie. Want waarom zijn we toch zo angstvallig…
Lees meerHoe data gebruiken om te groeien in e-commerce?
Alles wat je klant online en offline koopt en doet, kan, mits toestemming, worden opgeslagen. Wie je bent, welk boek je graag leest, welke je fashion voorkeuren zijn, welke producten…
Lees meerKlantenbinding start aan de kassa
De wereld van de betaalsystemen is sterk uitgebreid en geoptimaliseerd. Jonge bedrijven komen de markt op met flexibele oplossingen die plug en play waardig zijn. Ze tonen een grote toegevoegde…
Lees meerDe voordelen van klantinzichten (in retail)
Het zijn spannende tijden om marketeer te zijn. Nooit hebben we zo veel en zo snel toegang gehad tot technische oplossingen en evoluties, tot massa’s informatie van onze klanten. En…
Lees meerCustomer experience en CDP: een perfecte match
Wanneer je relevant wil communiceren met je klant of prospect, is niet enkel identificatie van doorslaggevend belang, je moet vandaag ook het menselijk gedrag kennen van al je contacten, klanten…
Lees meer