fbpx
thumb

MIP is ontworpen om data uit verschillende bronnen samen te brengen in één platform, om op die manier een 360° view te krijgen van klanten, prospecten, en andere soorten contacten.

Gegevens inlezen, opvragen en aanpassen kan zowel via API als via batch-processen.

Welke gegevens kan je verzamelen? 

  • persoonsgegevens : naam, voornaam, geslacht, taal, geboortedatum, adres, e-mail, telefoon nummers,… .
  • interacties : alle interacties tussen de consument en het merk worden gecapteerd. e-mail ontvangen en gelezen, contact met de support, een ontvangen SMS, een inschrijving vor een wedstrijd tot bvb. een registratie op de website, tot een bezoek aan een winkel of beurs, … al deze interacties worden bewaard en zorgen ervoor dat je op die manier het gedrag van je  klant correct in kaart brengt. 
  • permissies : alle registraties rond hoe en waarvoor een contact al dan niet gecontacteerd wil worden.
  • unieke IDs uit verschillende systemen (bvb uit een kassa- of boekhoudsysteem), …
  • antwoorden op surveys
thumb

Het MIP bevat een campaign-management module, zodat op een geordende manier kan worden bijgehouden wie welke communicaties heeft gekregen en hoe die daar op heeft gereageerd.

 Via de MIP Data Privacy Vault (DPV) kunnen consumenten hun gegevens en permissies tot op bepaalde hoogte zelf beheren.

Gegevens worden niet alleen opgeslagen, maar waar nodig en mogelijk ook verbeterd. Dit dmv bvb adresherkenning, standaardisatie, normalisatie, ontdubbeling, controles tov referentielijsten, …

De klanten van Stratics kunnen via een GUI (MyMip) hun eigen database rechtstreeks ondervragen en consumentengegevens opzoeken en beheren.

Een systeem van rollen & rechten maakt het mogelijk om bepaalde gegevens voor sommige gebruikers te verbergen.

Via een Selectortool kunnen de Stratics klanten zelf doelgroepen selecteren en exporteren.