Datacultuur is de kracht van je onderneming
Een datagestuurd bedrijf worden, is niet altijd eenvoudig en de kans is groot dat er gaandeweg een aantal hindernissen moeten worden genomen. Dat komt omdat data en technologie op zichzelf een organisatie niet succesvoller maken.
Voor de transformatie naar een datagedreven organisatie hebben ook leidinggevenden een essentiële rol in het stimuleren van die verandering. Het resultaat van een datacultuur is dat data verweven is in de mindset en in de identiteit van een organisatie.
Data is overal binnen een organisatie. Het verzamelen van de data is dus niet het probleem, de uitdaging zit in hoe je de data bij elkaar brengt. Hoe?
Wel, stap voor stap. Wij begeleiden bedrijven en hun marketeers in hoe ze data verzamelen vanuit de verschillende systemen in de organisatie.
Datamanagement begint bij MIP
Mensen bellen naar je klantendienst terwijl ze op je site surfen. Ze bekijken je e-mailing terwijl ze in je winkel staan. Ze praten met een verkoper om later thuis te bestellen. Zorg dat je je klanten kent en vooral dat je weet hoe en wanneer met ze te communiceren.
MIP is het Customer Data Platform van Stratics en is werkelijk overal, net als je klant. Dankzij MIP volg je jouw klant of contact ook overal en speel je gevat en hyperpersoonlijk in op triggers of signalen.
Met MIP verzamel, consolideer en combineer je data in real-time tot relevante patronen en verhelderende inzichten. Bundel je data tot klanteninzicht dat écht rendeert.
Perfect integreerbaar met je bestaande systemen
Koppel MIP aan je bestaande IT-systemen en webshops en krijg een 360°-kijk op elke individuele klant. Zo creëert ook jouw merk straks de ultieme customer experience.