Van data visualisatie naar data analyse
Door je data aan het werk te zetten creëer je toegevoegde waarde voor jouw merk. Je leert op die manier inzichten verwerven in het gedrag van jouw klanten en prospecten.
Maar zomaar beginnen graven in de data is onbegonnen werk. Enkel met een duidelijke strategie en plan van aanpak kom je tot onderbouwde en inzichtrijke conclusies.
Stratics is expert in de begeleiding van dergelijke aanpak; dankzij de inzichten in het gedrag van je klanten en prospecten weten we waar naartoe te werken om een optimaal marketingbeleid te realiseren.
Wij vertellen je graag hoe we dit pragmatisch aanpakken
Leer het gedrag van je klanten kennen
Hoe gebeurt dit?
Met het groeperen, analyseren en monitoren van klantengedrag, gekoppeld aan interne en externe invloeden, wordt data dé basis van een geoptimaliseerde marketingstrategie.
Dashboards
Onze experten helpen je graag verder om de data te visualiseren, te analyseren en jou als marketeer te helpen om de o zo cruciale inzichten in de analyses te verwerven.
Neem contact op voor meer info