Wat is MIP?
MIP is ontworpen om data uit verschillende bronnen samen te brengen in één platform, om op die manier een 360° view te krijgen van klanten, prospecten, en andere soorten contacten.
Gegevens inlezen, opvragen en aanpassen kan zowel via API als via batch-processen.
Welke gegevens kan je verzamelen?
- persoonsgegevens : naam, voornaam, geslacht, taal, geboortedatum, adres, e-mail, telefoon nummers,… .
- interacties : alle interacties tussen de consument en het merk worden gecapteerd. e-mail ontvangen en gelezen, contact met de support, een ontvangen SMS, een inschrijving vor een wedstrijd tot bvb. een registratie op de website, tot een bezoek aan een winkel of beurs, … al deze interacties worden bewaard en zorgen ervoor dat je op die manier het gedrag van je klant correct in kaart brengt.
- permissies : alle registraties rond hoe en waarvoor een contact al dan niet gecontacteerd wil worden.
- unieke IDs uit verschillende systemen (bvb uit een kassa- of boekhoudsysteem), …
- antwoorden op surveys
- …
Koppel MIP aan je bestaande systemen
- Het platform is inzetbaar voor alle sectoren in B2B als B2C
- al uw klanten- en prospectengegevens in 1 systeem
- 360°-kijk op elke individuele klant
- Inplugbaar in je huidige manier van werken/structuur
- Eigen technologie – volledig onafhankelijk van anderen
Geef marketeers controle
Duidelijk beeld van elke klant en actie
Met het MIP verzamelt Stratics elke beweging van je klant op één plaats en bouwt zo per klant een 360° beeld.
De resultaten van uw communicatiecampagnes zijn onmiddellijk beschikbaar en op die manier kunnen marketing campagnes snel (bij)gestuurd worden.
Beheersbaar
Dankzij de gebruikersinterface kunnen marketeers zelf selecties maken voor hun communicatie (Direct Mail, e-mail, sms, telemarketing,…)
In de set up van uw MIP staat de privacy van uw klanten centraal. De eindgebruiker heeft sowieso inspraak in z’n persoonlijke privacy settings. MIP gaat verder dan het gebruikelijke privacy by default.
Voordelen van Stratics MIP kort samengevat
- Al uw contacten op één plaats
- Duidelijk beeld van het gedrag van de klant
- Perfect inplugbaar in je huidige structuur
- Platform is inzetbaar voor alle sectoren in B2B als B2C
- Mogelijkheid om je gegevens makkelijk te verrijken met data uit externe bronnen.
- Data Quality: je gegevens kunnen corrigeren zit geïntegreerd in het customer data platform!
- Eigen technologie – volledig onafhankelijk van anderen