fbpx
View Categories

Interactie toevoegen

1 min read

Hoe voeg ik een interactie toe aan een contact via MyMip? #

Je hebt een interactie gehad met een contact en wil deze toevoegen. Bv. een afspraak, een klacht, een aanvraag voor informatie… Volg de onderstaande stappen om dit te doen.

Contact zoeken #

  1. Meld je aan in MyMip.

  2. Zoek het contact via het zoekveld bovenaan de pagina of de zoekoptie in de contactenmodule. Zie ook Contact zoeken.

Interactie toevoegen #

  1. Navigeer onder de contactenmodule naar de tab ‘Interacties’.

  2. Ga vervolgens naar het tabblad ‘Interacties’.
  3. Klik rechts op het plusteken om een interactie toe te voegen.

  4. Er verschijnt rechts een scherm waarop je meer informatie kan toevoegen:
    • Datum: er wordt automatische de huidige datum en het huidige tijdstip ingevuld. Indien de interactie al vroeger plaatsvond, kan je deze manueel aanpassen.
    • Type: Hieronder staan de types die toegevoegd kunnen worden in deze specifieke database. Bv. CRM, specifieke actie/event… 
    • Gebeurtenissen: Gebeurtenis gelinkt aan het type. Bv. afspraak, ontvangen e-mail of telefoon…
    • cmpintID: De ID van de campagne interactie. dit is een technisch gegeven en wordt automatisch ingevuld.
    • Notitie: Voeg eventueel extra informatie toe die relevant is voor de interactie.
    • Alle touchpoints: Kies hier het touchpoint waaraan de itneractie gelinkt is (bv. e-mailadres, telefoonnummer…).
  5. Klik op ‘Opslaan‘ om de interactie te bewaren. Deze verschijnt vervolgens in het overzicht.

Let wel: Welke types/gebeurtenissen beschikbaar zijn kan verschillen van database tot database. Indien je specifieke interacties wenst toe te voegen die nog niet beschikbaar zijn, kunnen deze altijd voorzien worden.

Powered by BetterDocs