Inhoudsopgave
Hoe voeg ik een interactie toe aan een contact via MyMip? #
Je hebt een interactie gehad met een contact en wil deze toevoegen. Bv. een afspraak, een klacht, een aanvraag voor informatie… Volg de onderstaande stappen om dit te doen.
Contact zoeken #
Meld je aan in MyMip.
Zoek het contact via het zoekveld bovenaan de pagina of de zoekoptie in de contactenmodule. Zie ook Contact zoeken.
Interactie toevoegen #
Navigeer onder de contactenmodule naar de tab ‘Interacties’.
- Ga vervolgens naar het tabblad ‘Interacties’.
Klik rechts op het plusteken om een interactie toe te voegen.
- Er verschijnt rechts een scherm waarop je meer informatie kan toevoegen:
- Datum: er wordt automatische de huidige datum en het huidige tijdstip ingevuld. Indien de interactie al vroeger plaatsvond, kan je deze manueel aanpassen.
- Type: Hieronder staan de types die toegevoegd kunnen worden in deze specifieke database. Bv. CRM, specifieke actie/event…
- Gebeurtenissen: Gebeurtenis gelinkt aan het type. Bv. afspraak, ontvangen e-mail of telefoon…
- cmpintID: De ID van de campagne interactie. dit is een technisch gegeven en wordt automatisch ingevuld.
- Notitie: Voeg eventueel extra informatie toe die relevant is voor de interactie.
- Alle touchpoints: Kies hier het touchpoint waaraan de itneractie gelinkt is (bv. e-mailadres, telefoonnummer…).
Klik op ‘Opslaan‘ om de interactie te bewaren. Deze verschijnt vervolgens in het overzicht.
Let wel: Welke types/gebeurtenissen beschikbaar zijn kan verschillen van database tot database. Indien je specifieke interacties wenst toe te voegen die nog niet beschikbaar zijn, kunnen deze altijd voorzien worden.